info@csc.lt

+370 5 210 1790

/

pagalba@csc.lt

119, +370 5 205 5117

Skambučių centro sprendimai

Skambučių centro funkcionalumai

  • Skambučių nukreipimo nustatymai atsižvelgiant į laiką (darbo laiką, nedarbo laiką, savaitgalius, šventines dienas)

  • Galimybė peradresuoti skambučius kitiems darbuotojams, kitoms aptarnaujančioms kompanijoms arba į balso paštą

  • Skambučių paskirstymas pagal prioritetus

  • Bendrų, priimtų, išeinančių skambučių ir operatoriaus darbo statistikos informacijos pateikimas

  • Sprendimai telemarketingui

  • Konsultacijų galimybė pokalbio su klientu metu

  • Skambučių ataskaitų nustatymai

  • Pokalbių įrašymas

  • Skambučių centro veiklos monitoringo sistema

  • Galimybė integruoti su CRM ir kitomis sistemomis