info@csc.lt

+370 5 210 1790

/

pagalba@csc.lt

119, +370 5 205 5117

Cloud pokalbių įrašymas

<

Įeinančių ir išeinančių pokalbių įrašymas

Tobulinkite klientų aptarnavimo kokybę ir užtikrinkite grįžtamąjį ryšį! Įrašyti įeinantys ir išeinantys pokalbiai suteikia galimybę lengvai analizuoti stipriąsias ir silpnąsias pardavimų vietas, darbuotojų kompetencijos lygį, klientų specifiką bei operatyviai spręsti ginčytinus klausimus. Pokalbių įrašus taip pat galima naudoti efektyviam ir sklandžiam telemarketingo specialistų mokymui.



Užtikrinkite aukštesnį klientų aptarnavimo lygį

Analizuokite pokalbių įrašus ir pašalinkite silpnąsias pardavimų vietas, optimizuokite klientų aptarnavimo specialistų darbą ir užtikrinkite aukštą aptarnavimo lygį Jūsų kompanijoje. Patobulinkite savo darbuotojų telefoninių pokalbių efektyvumą.

Patogus naudojimas ir valdymas

Įrašytus skambučius galite išklausyti prisijungę prie https://centrex.csc.lt. Jei esate užsakę įrašytų pokalbių persiuntimą į elektroninį paštą, tuomet visi įrašai bus persiunčiami į Jūsų nurodytą el. paštą. Galite parsisiųsti įrašytus pokalbius ir perklausyti juos pakartotinai, jei atsiranda tokia būtinybė. Įrašytus pokalbius taip pat galite perklausyti naudodami programas, skirtas mobiliesiems įrenginiams ir kompiuteriams.

Greitas įdiegimas

Įdiegus pokalbių įrašų funkciją, Jūs turėsite neribotą prieigą prie nurodytų telefono numerių pokalbių įrašų bet kuriuo metu naudodami kompiuterį ar mobiliuosius įrenginius, taip pat galėsite įrašus rasti puslapyje https://centrex.csc.lt